divendres, 24 de març del 2017

L'assassinat del professor de música.

Jordi Sierra i Fabra

 El professor de música, en Gustau Vallbona, ha estat segrestat. La Irene, en Robert i l’Antoni són els alumnes designats pel criminal per resoldre les pistes d’un macabre joc que servirà per salvar la vida del professor. Només tenen temps fins a les dues del migdia, i els esperen diverses proves i endevinalles relacionades amb el món de la música que hauran de resoldre. També hauran de posar en pràctica els seus coneixements de solfeig i d’història de la música i hauran de fer servir el sentit comú per arribar a temps i evitar el desastre.

2 comentaris:

  1. Aquest llibre m'ha agradat molt. M'havien parlat molt d'aquest llibre i tenia ganes de llegir-lo. M'agrada l'argument de la història, tot i que de vegades és una mica irrealista. I per tot això li poso un 8!

    ResponElimina
  2. La Júlia Gómez de 2n C ha dit:

    Aquest llibre m'ha agradat ja que també m'he llegit el llibre de "L'assassinat del professor de matemàtiques" i doncs el que m'he llegit és el següent. M'ha agradat bastant perquè es una mica de misteri.

    ResponElimina